درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • معرفی سهام های بورسی

    معرفی سهام های بورسی

  • دانستنی های وقت و ویزا و مهاجرت کشور آلمان

    دانستنی های وقت و ویزا و مهاجرت کشور آلمان

  • گرفتن وقت سفارت آلمان

    گرفتن وقت سفارت آلمان

  • دستگاه چاپ تی شرت جدید

    دستگاه چاپ تی شرت جدید

  • دانلود فیلم لامپ صد 100

    دانلود فیلم لامپ صد 100

  • دانلود فیلم Fast and Furious 7

    دانلود فیلم Fast and Furious 7

  • دانلود فیلم The Avengers: Age of Ultron

    دانلود فیلم The Avengers: Age of Ultron

  • دانلود بازی بارسلونا یوونتوس

    دانلود بازی بارسلونا یوونتوس

  • دانلود فیلم سوپر

    دانلود فیلم سوپر

  • دانلود فیلم ایرانی ستاره

    دانلود فیلم ایرانی ستاره

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 05 خرداد 1394
  • بازدید : 29 مشاهده

دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی با نام مخاطب خاص با بالاترین کیفیت

دانلود آلبوم مخاطب خاص از علی عبدالمالکی

Ali Abdolmaleki دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص

دانلود آلبوم مخاطب خاص از علی عبدالمالکی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

 

دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص

 ترانه های آلبوم مخاطب خاص:
1. هوا دو نفرس
2. وایسا
3. دلم مونده رو دستم
4. عشق من
5. مخاطب خاص
6. عکس لب دریا
7. یهویی
8. سخته
9. تیکه کلام
10. بی جهت نیست
11. هوا بارونیه
12. تو حق نداری
13. گریه نکن
14. همسایه
15. نشد

 

متن آهنگ گریه نکن از آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

به من تکیه کن هواست کجاست هنوز عاشقی هنوز عاشقم غماتو به من بگو

با دلتنگیهات عذابم نده مثله اون روزا فقط با خودم از عاشق شدن بگو

گریه نکن ستاره ی من یه روز تموم میشه فاصله ها حوصله کن عزیز دلم مارو ببر زیر سایه خدا

نیمه شبا که دستای ما بازم بلند میشه رو به خدا اشکایه ما کوتاه نمیاد بگو بگو بگو به خدا

♪♪♪♪♪♪♪♪

تا تب میکنم تو دغ میکنی تا تب میکنی ممیرم برات ما پشت همیم هنوز

یه روز میرسه که دور از غما کنار منی کنار توام نگاتو به شب ندوز

گریه نکن ستاره ی من یه روز تموم میشه فاصله ها حوصله کن عزیز دلم مارو ببر زیر سایه خدا

نیمه شبا که دستای ما بازم بلند میشه رو به خدا اشکایه ما کوتاه نمیاد بگو بگو بگو به خدا

 

متن آهنگ همسایه از آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

منم از خودم بهت دروغ گفتم

شبیه اون که میدیدی نبودم

من اون قدر بد نبودم با نگاهت

ولی اونی که فهمیدی نبودم … نبودم

تو با من قهری اما پیش من باش

نزار این خونه رو از هم بپاشیم

من امشب خونه رو تقسیم کردم

بزار همسایه هم باشیم

تو با من قهری اما پیش من باش

نزار این خونه رو از هم بپاشیم

من امشب خونه رو تقسیم کردم

بزار همسایه هم باشیم

♪♪♪♪♪♪♪♪

یه وقت هایی هوای جاده دارم

ولی چشمات منو محدود کرده

من انقدر پایه این خونه نشستم

که آتیشت هوامو دود کرده

تو با من قهری اما پیش من باش

نزار این خونه رو از هم بپاشیم

من امشب خونه رو تقسیم کردم

بزار همسایه هم باشیم

تو با من قهری اما پیش من باش

نزار این خونه رو از هم بپاشیم

من امشب خونه رو تقسیم کردم

بزار همسایه هم باشیم

 

متن آهنگ نشد از آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

هر کاری کردم که بمونی نشد

حسمو از چشام بخونی نشد

با هیچ کی جز تو مهربون نبودم

دلت اسیر مهربونی نشد

هر کاری کردم که بمونی پیشم

باهام بمونی تا باهات یکیشم

هر چی دلت میخواد بهم بدی کن

کی گفته از دست تو خستم میشم

هر کاری کردم دلت نگیره

هر کاری کردم عشقمون نمیره

خدایا از خودم دلم گرفته

هر کاری کردم ولی داره میره

♪♪♪♪♪♪♪♪

هر کاری کردم رد نشی ازم

هر کاری کردم بد نشی باهام

این روزا حالم بدتر از بده

ازت روزای خوبمو میخوام

هر کاری کردم دلت نگیره

هر کاری کردم عشقمون نمیره

خدایا از خودم دلم گرفته

هر کاری کردم ولی داره میره

 

متن آهنگ هوا دو نفرست آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

هوا دونفرست تو نیستی پیش من

دلم تنگه واسه با تو قدم زدن

هوا دو نفرست جای دو خالیه

کجایی ببینی کجایی عشقه من

هوا همونجوری که تو دوست داشتیه

من خیسه خیسمو داره بارون میاد

بی تو خیابونا گم میکنن منو

دلم تنگه برات دلم تو رو میخواد

من عاشقت بودم باور نمی کنم

فراموشت شده منو به این زودی

هوا دونفرست دارم گوش می کنم

همون آهنگی که تو عاشقش بودی

هوا دونفرست تو نیستی پیش من

دلم تنگه واسه با تو قدم زدن

هوا دو نفرست جای دو خالیه

کجایی ببینی کجایی عشقه من

هوا دو نفرست مثل همون روزا

با تو تو این هوا جون میده راه بری

من با تو حاضرم هر جا بگی بیام

هوا دو نفرست بگو کجا بریم

هوا همونجوری که تو دوست داشتیه

من خیسه خیسمو داره بارون میاد

بی تو خیابونا گم میکنن منو

دلم تنگه برات دلم تو رو میخواد

من عاشقت بودم باور نمی کنم

فراموشت شده منو به این زودی

هوا دونفرست دارم گوش می کنم

همون آهنگی که تو عاشقش بودی

هوا دونفرست تو نیستی پیش من

دلم تنگه واسه با تو قدم زدن

هوا دو نفرست جای دو خالیه

کجایی ببینی کجایی عشقه من

هوا دو نفرست مثل همون روزا

با تو تو این هوا جون میده راه بری

من با تو حاضرم هر جا بگی بیام

هوا دو نفرست بگو کجا بریم