درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • معرفی سهام های بورسی

    معرفی سهام های بورسی

  • دانستنی های وقت و ویزا و مهاجرت کشور آلمان

    دانستنی های وقت و ویزا و مهاجرت کشور آلمان

  • گرفتن وقت سفارت آلمان

    گرفتن وقت سفارت آلمان

  • دستگاه چاپ تی شرت جدید

    دستگاه چاپ تی شرت جدید

  • دانلود فیلم لامپ صد 100

    دانلود فیلم لامپ صد 100

  • دانلود فیلم Fast and Furious 7

    دانلود فیلم Fast and Furious 7

  • دانلود فیلم The Avengers: Age of Ultron

    دانلود فیلم The Avengers: Age of Ultron

  • دانلود بازی بارسلونا یوونتوس

    دانلود بازی بارسلونا یوونتوس

  • دانلود فیلم سوپر

    دانلود فیلم سوپر

  • دانلود فیلم ایرانی ستاره

    دانلود فیلم ایرانی ستاره

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 11 آبان 1399
  • بازدید : 210 مشاهده

معرفی شرکت سهام رکیش

 

 شرکت کارت اعتباری ایران کیش، در سال 1382 تاسیس شده است. موضوع فعالیت شرکت ايجاد و اداره شبكه هاي گسترده رايانه اي، ارائه خدمات پرداخت و ارائه خدمات مربوط با استفاده از انواع سيستمها و مكانيزمهاي مرتبط از جمله خريد و فروش، اجاره و پشتيباني دستگاههاي خودپرداز و پايانه فروش و ارائه خدمات پولگذاري و پول رساني به بانكها و موسسات مالي و اعتباري است.

تاریخچه سهام غگلستا

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در شهرستان گرگان و در حاشیه کوهپایه رشته کوه البرز واقع شده است. این شرکت به عنوان یکی از کارخانه های فرآوری کننده شیر در شهرستان گرگان در سال 1364 با نام کارخانه شیر منطقه ای گرگان به بهره برداری رسیده است. در تاریخ 11/9/1383 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس و در استان گلستان به ثبت رسیده و در حال حاضر زیر مجموعه شرکت صنایع شیر ایران یکی از بزرگترین شرکتهای تولید فرآورده های شیری در کشور می باشد. در سال 1394 به منظور ایجاد شرایط ورود سهام شرکت به بورس اوراق بهادار، نوع شخصیت حقوقی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و اساسنامه شرکت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویب رسید.

تاریخچه سهام فافزا

شرکت فولاد افزایش سپاهان سهام یا آن در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۸۳ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی استان اصفهان به ثبت رسید و در تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۱ از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و در فهرست شرکت های ثبت شده در سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفت و در تاریخ ۵ بهمن ۱۳۹۳ در بازار فرابورس ایران درج گردید.

تاریخچه سهام قشهد

 

شرکت سهامی عام شهد در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۳۴۵ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۴۷ شروع به فعالیت نمود و در راستای فعالیت خود در سال ۱۳۵۶ اقدام به تاسیس کارخانه محصولات بیسکویت و آبنبات و کارامل و تافی تحت عنوان توتیا نموده که در سال ۱۳۵۷ مورد بهره برداری قرار گرفت. شرکت در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۵۸ مشمول بند ج یک قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران شناخته شد و تا تاریخ ۳ آذر ۱۳۷۶ شرکت توسط مدیران منتخب سازمان صنایع ملی اداره شده و ساری خ فوق مدیریت آن به صاحبان سهام واگذار و توسط مدیران منتخب صاحبان سهام اداره می‌شود.در سال ۱۳۸۲ بر اساس تصمیمات اتخاذ شده دفتر مرکزی شرکت به تهران انتقال و در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید.

تاریخچه سهام وثخوز

شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان در تاریخ 1/3/1375 تاسیس و در اهواز به ثبت رسیده است. این شرکت در تاریخ 5/12/1383 در سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شده است. در تاریخ 30/2/1387 سازمان بورس اعلام نمود که کلیه شرکتهای مشابه میبایست به شرکت جدید التاسیس بورس مراجعه نمایند و مجددا مورد پذیرش قرار گیرند. با تلاشهای صورت گرفته شرکت در مورخه 16/6/1394 در بازار فرابورس پذیرفته شده است.

تاریخچه سهام فوکا

شرکت فولاد کاویان در تاریخ ۸ آبان ۱۳۶۹ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت شرکتها و موسسات تجاری تهران به ثبت رسید و در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۳۸۱ به شرکت سهامی عام تبدیل گردید. موضوع اصلی فعالیت شرکت تولید محصول غیر کارمزدی می‌باشد.

موضوع فعالیت سهام سخاش

 

  • تولید و فروش محصولات مرتبط با فرآیند تولید در کارخانجات سیمان شامل انواع سیمان ، کلینکر و محصولات مرتبط با زنجیره خدمات پس از تولید از جمله بتن، فرآورده های بتنی و پیش ساخته
  • تملک، اجاره، اکتشاف، استخراج و بهره برداری از کلیه معادن مورد نیاز این صنعت و محصولات مرتبط از قبیل سنگ آهک، خاک رس و غیره

تاریخچه سهام سشرق

 

مقدمات تاسیس کارخانه سیمان در سال ۱۳۲۷ توسط بخش خصوصی آغاز گردید و پس از انجام مطالعات اولیه استان خراسان و شهر مشهد مقدس برای ایجاد دومین کارخانه سیمان کشور انتخاب گردید که برای تحقق مقصود فوق شرکتی تحت عنوان شرکت سیمان مشهد در سال ۱۳۳۲ تاسیس گردید و در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید.

تاریخچه سهام چکارم

 

شرکت در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۳ با نام شرکت کارتن مشهد تشکیل و در اداره ثبت شرکتهای مشهد به ثبت رسید و نوع شرکت در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۳۷۲ به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق العاده از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید.

تاریخچهسهام کیا

 

شرکت تولیدی کیا الکترود شرق در تاریخ 1385/12/21 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی شهرستان بجنورد به ثبت رسید. مرکز اصلی شرکت و کارخانه آن در استان خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، شهرک صنعتی بیدک صنعت ۳ واقع است.

ماهیت کسب و کار سهام کشرق

شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود در سال ۱۳۷۴ تاسیس گردید. موضوع فعالیت شرکت عبارت است از اکتشاف و تجهیز و آماده‌سازی و بهره‌برداری از معادن و فرآوری مواد معدنی و طراحی و حفر و نصب و تجهیزات و نگهداری انواع حفریات و انجام کلیه امور نقشه برداری و عملیات زمین شناسی و تهیه و تامین مصالح جهت معادن و کارخانجات و شرکتها و یا فعالیت‌های مرتبط می‌باشد.

تاریخچه سهام شفا

گروه شامل شرکت سرمایه گذاري شفا دارو به عنوان شرکت اصلی و شرکتهاي فرعی آن است . شرکت سرمایه گذاري شفادارو درتاریخ 06/ 10/1383 با سرمایه 3 میلیارد ریال و در تهران به ثبت رسیده است . سرمایه شرکت بموجب مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 28/09/ 1384 به مبلغ 391 میلیارد ریال و طی مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 28/12/ 1390 به مبلغ 1179 میلیارد ریال افزایش یافته است .در حال حاضر شرکت سرمایه گذاري شفادارو جزء هلدینگ تخصصی شرکت مدیریت طرح وتوسعه آینده پویا می باشد.همچنین شرکت مورخ 25/ 10/ 1390 نزد سازمان بورس اوراق بهادار به عنوان نهاد مالی (هلدینگ داروئی) به ثبت رسیده و مجوز فعالیت شرکت تحت شماره مذکور در تاریخ 21/ 1/ 1392 صادر و پیرو ثبت قانونی مراحل اجرایی به شرکت ابلاغ گردیده است و همچنین شرکت بموجب روزنامه رسمی مورخ 15/05/1396 مربوط به ثبت صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 20/4/1396 به شرکت سهامی عام تبدیل شده و سهام شرکت در 16 اسفند 1396 در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته و عرضه شده است.

تاریخچه سهام فنوال

شرکت گروه کارخانه های تولیدی نورد آلومینیوم در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۵۱ به صورت شرکت سهامی خاص در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۷۰ به موجب تصمیم مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۷۱ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.

موضوع فعالیت شرکت تاسیس کارخانجات تولیدی و صنعتی به منظور ساخت ورق آلومینیوم و هر نوع فرآورده‌های دیگر آلومینیومی و تصدی به هر نوع امور تولیدی و صنعتی و فروش محصولات و مصنوعات شرکت و ارائه دهنده خدمات آزمون به عنوان آزمایشگاه همکار به اداره کل استاندارد و سایر سازمان‌ها و متقاضیان مراکز دولتی و خصوصی می باشد.

موضوع فعالیت سهام حتوکا

 

فعالیت شرکت حمل و جابجایی کالا از مبداء اصفهان و شعبات به اقصی نقاط کشور. همچنین این شرکت جزء معدود شرکت های حمل و نقل کشور است که دارای پروانه کشوری می باشد.

تاریخچه سهام چکاوه

 

شرکت صنایع کاغذ سازی وداد در تاریخ 1367/1/17 در تهران به ثبت رسیده و در تاریخ 1369/4/17 نام شرکت به صنایع کاغذ سازی کاوه تغییر یافت. همچنین در تاریخ 1375/10/18 نوعشرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردیده است. مرکز اصلی شرکت و کارخانه آن در شهر صنعتی شهرستان ساوه واقع است. در حال حاضر این شرکت از واحدهای تجاری فرعی شرکت گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین است. موضوع اصلی فعالیت شرکت عبارت است از تولید کاغذ و مقوا و سایر تولیدات و فراورده های جنبی و تامین و ایجاد واحدهای تولید مربوطه و وارد کردن کلیه ماشین آلات و دستگاهها و تجهیزات لازم و مواد اولیه مورد نیاز و خرید و فروش تولیدات و واردات و صادرات در زمینه تولیدات فوق الذکر می باشد.

تاریخچه سهام فاهواز

 

شرکت نورد و لوله اهواز سهامی عام در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۴۶ به صورت شرکت سهامی تاسیس و در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۱ شروع به بهره برداری نمود و در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۳۵۱ به موجب صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به شرکت سهامی آن تبدیل و در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۳۵۱ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.

تاریخچه سهام قنقش

 

شرکت قند نقش جهان در سال ۱۳۴۵ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس و در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۳۴۵ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی اصفهان به ثبت رسید. شرکت در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۵۷ سهامی عام تبدیل و در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۵۵ در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و در تاریخ ۴ مهر ماه ۱۳۹۷ لغو پذیرش شده و به بازار پایه فرابورس انتقال یافت.

تاریخچه سهام کی بی سی

شرکت در تاریخ 1/2/1333 با سرمایه 6 میلیون ریال در تهران به ثبت رسیده است. پس از تحقق انقلاب اسلامی اداره امور شرکت از اواخر سال 1359 توسط سازمان صنایع ملی ایران صورت پذیرفت. در تاریخ 7/3/1369 شرکت کی بی سی از شمول بند ب ماده 1 قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران خارج و اداره آن به بنیاد 15 خرداد محول شد. در تاریخ 28/12/79 سهام شرکت توسط شرکت سرمایه گذاری البرز از بنیاد 15 خرداد خریداری گردید. بدنبال تقاضای شرکت برای ورود به فرابورس در تاریخ 15/4/1392 هیات پذیرش فرابورس ایران با پذیرش فرابورس ایران با پذیرش شرکت کی بی سی در فرابورس ایران موافقت نموده و نام شرکت در تاریخ 5/11/1392 در سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت گردید.

تاریخچه سهام دسبحا

گروه شامل شرکت اصلی به نام گروه دارویی سبحان و شرکت های فرعی شامل سبحان دارو ، البرز دارو ، ایران دارو ، کی بی سی و سبحان انکولوژی می باشد. این شرکت در تاریخ 21/4/1355 به نام سوئیران کمپانی در تهران به ثبت رسیده و در تاریخ 30/3/1363 نام شرکت از سوئیران کمپانی به داروسازی سبحان و در تاریخ 27/10/1383 به گروه دارویی سبحان تغییر یافته است. مرکز اصلی شرکت در تهران واقع است.

تاریخچه سهام لکما

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران ، اولين و بزرگترين توليد كننده مراكز تلفن ثابت و سيّار كشور در سال ۱۳۴۵با مشاركت وزارت پست و تلگـراف و تلفن (ارتباطات و فناوري اطلاعات) به نسبت ۳۰% ، بانك توسعه صنعتی به نسبت۳۰ % و شركت زيمنس آلمـان به نسبت ۴۰ % بصورت شركت سهامی خاص در شيراز در زمينـي به مساحت در حدود يكصد هزار متر مربع بمنظـور توليد تجهيزات مورد نياز شبكه مخابراتي كشور و با ظرفيت اسمـي ساليانه ۴۵ هزار خط تلفن EMD و ۶۰ هزار دسـتگاه تلفن روميزی تأسيس و در سال ۱۳۴۸ به بهره برداري رسيد . پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران ، همزمان با افزايش سرمايه ، سهام وزارت پست و تلگـراف و تلفن (ارتباطات وفناوري اطلاعات) به ۴۵ % ، بانك صنعت و معـدن كه همـان نام تغيير يافته بانك توسعه صنعتـي است

ماهیت کسب و کار سهام زدشت

شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۷۲ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی شهرستان خرمدره به ثبت رسید و شروع به فعالیت نمود. موضوع فعالیت اصلی شرکت عبارت است از انجام کلیه امور مرتبط با فعالیت کشاورزی و باغبانی و باغداری و دامپروری و دامداری و پرورش و نگهداری طیور و زنبور عسل و آبزیان حلال گوشت می باشد. ریسک های مهم شرکت: - ریسک ورود رقبای - ریسک بازاریابی و فروش - ریسک افزایش بهای نهاده‌های دامی - ریسک مالی

ماهیت کسب و کار سهام کپرور

شرکت فرآوری زغال سنگ پرورده طبس در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۷۹ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی اصفهان به ثبت رسید. موضوع فعالیت اصلی شرکت عبارت از تهیه طرحهای اکتشافی و استخراج و تغلیظ و فرآوری مواد معدنی و اجرای عملیات اکتشافی و استخراج و تغلیظ و آزمایش مواد معدنی و اخذ و انجام عملیات پیمانکاری و خدمات مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری در جهت اکتشاف و بهره‌برداری از معادن و فرآوری آن ها می باشد.

تاریخچه سهام سفار

 

شرکت سیمان فارس به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس و در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۱ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی شیراز به ثبت رسید و در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۳۸۳ به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۳۸۳ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد که در حال حاضر جزو واحدهای تجاری فرعی شرکت سیمان فارس و خوزستان می باشد.

تاریخچه سهام غالبر

شركت سرمايه گذاري نصر گستر اراك در تاريخ ١٤/٠٦/١٣٧٣ در دفتر اداره ثبت شـركتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسيد و پس از گذشت ٢ سال و اخـذ مجوزهـاي لازم از وزارت صـنايع و معـادن و تامين ارز در سال ١٣٧٥ عمليات ساختماني طرح اوليه توليد پنير UF  را از اواسط سـال ١٣٧٦ شـروع و در اوايـل سال ١٣٧٩ به بهره برداري رسيد و با توجه به پذيرش شركت در سازمان بورس اوراق بهادار تهـران در سـال ١٣٨٣ ضمن اصلاح اساسنامه نوع شرکت به سهامی عام و نام شرکت به شرکت لبنیات کالبر تغییر یافت.